KUP

FAQ

KONTAKT

Cookware Wedding Image Meanings

Asian wedding ceremonies are filled using a wealth of customs and emblems that signify happiness, abundance and best of luck for the couple. From the soon-to-be husband leading a procession with firecrackers and gongs to ‘collect’ his bride, to using her spouse and children help her comb her hair prior to she taking walks down the artery, there are many ways in which these traditional factors can be hot korean girls incorporated into your big day.

One of the most popular Chinese wedding party symbols is a double happiness symbol ( – shuangxi). This persona consists of two connected replications of the https://www.pinterest.com/ronnieannryan/dating-advice-blog/ word with regards to “happiness” and is needed as an auspicious device in all types of celebrations, which include weddings. It is typically found on from wedding invitations and red bouts to table table decorations and delicacy toppers.

https://images.pexels.com/photos/12586654/pexels-photo-12586654.jpeg

Other popular China wedding signs include the monster and phoenix, arizona. The dragon signifies masculinity and wealth for the soon-to-be man while the phoenix, arizona symbolizes sophistication and natural splendor for the brand new bride. These types of mythical creatures could be embroidered over the bride’s and groom’s outfits or even used as head-cover for the bridal hair.

The colours red and gold also are commonly used in Asian weddings. Red symbolizes absolutely adore and lot of money, while golden is linked to riches. Crimson and golden objects are often offered as presents at wedding ceremonies, such as a group of chopsticks along with the double happiness sign or a purple gift carrier. Many couples also serve tea for their parents and senior citizen family members during the ceremony, the lovely approach to show value to the parents.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top

Modzie dajemy nowe życie, ludziom wolność wyboru i wolność od niepotrzebnych przedmiotów. Kupisz u nasz rzeczy dla dorosłych i dzieci, zarówno vintage, popularnych producentów, jak i marek premium, a sprzedasz to, czego nie używasz. Z korzyścią dla środowiska, portfela i siebie.

ZAPRASZAMY DO SKLEPU STACJONARNEGO

pn – sb: 10:00 – 20:00
al. Korfantego 4, 40-004 Katowice

FAQ

Lepiej Lepiej jest miejscem, w którym możesz zarobić na ubraniach, butach i akcesoriach, których już nie nosisz. Oferujemy sprzedaż rzeczy zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Wystarczy, że zarezerwujesz regał poprzez naszą stronę, wycenisz przedmioty i przyczepisz metki, a my znajdziemy szczęśliwych nabywców na rzeczy, których nie używasz! Z korzyścią dla środowiska, portfela i Ciebie.

W Lepiej Lepiej możesz wystawić ubrania, buty i dodatki zarówno Twoje, jak i Twojego dziecka. Cenę ustalasz samodzielnie, a Lepiej Lepiej pobiera 29% prowizji w przypadku sprzedaży, w której zawarty jest już VAT. Jeśli nie wiesz jaką cenę nadać przedmiotowi, zastanów się za ile sam(a) był(a)byś go skłonny(a) kupić :)

Rzadko kiedy odmawiamy przyjęcia czegoś, ale przedmioty muszą spełniać podstawowe wymogi formalne.
Rzeczy, które zostawiasz na sprzedaż muszą być Twoją wyłączną własnością. Ponadto obsługa sklepu ma prawo odmowy przyjęcia używanej bielizny, przedmiotów, które są w bardzo złym stanie lub takich, które obrażają określone grupy społeczne, etniczne czy wyznaniowe.

Prosta sprawa! Zarejestruj się na naszej stronie, wejdź w zakładkę SPRZEDAJ i wybierz rodzaj przestrzeni, jaka Cię interesuje. Możesz zarezerwować więcej niż 1 regał/miejsce w witrynie na raz :) Określ czas, przez który chcesz wystawiać u nas rzeczy (wielokrotność tygodnia)  i opłać rezerwację.

Aktualny cennik wynajmu przestrzeni sprzedażowej znajdziesz w zakładce SPRZEDAJ.

Ponadto pobieramy prowizję od sprzedaży w wysokości 21%, a od 01.10.2023r. 29%.

Proces rezerwacji odbywa się poprzez stronę internetową, więc możesz zrobić to w dowolnym miejscu :) Nie ma jednak możliwości opłacenia rezerwacji stacjonarnie, płatność należy wykonać online.

W zakładce KONTO wprowadź przedmioty, które chcesz sprzedać klikając DODAJ PRODUKTY. Wystarczy wpisać nazwę oraz cenę (UWAGA: pamiętaj, że w przypadku sprzedaży odliczymy od wskazanej kwoty naszą prowizję) dla każdej rzeczy.

W dniu rozpoczęcia zarezerwowanego przez Ciebie okresu najmu przyjdź z wprowadzonymi wcześniej na stronie towarami do nas nie później niż godzinę przed zamknięciem sklepu, by przyczepić metki i umieścić przedmioty na regale!

Nie :) Proces ma być jak najprostszy, więc wystarczy podać nazwę i cenę.

Nie ma możliwości edycji dodanych przedmiotów, ale możesz dodać tę samą rzecz drugi raz, a tę z błędnymi danymi usuniemy z Twojego konta.

Rzeczy mogą być wystawione na regale najwcześniej w dniu rozpoczęcia najmu. Prosimy o przynoszenie produktów nie później niż godzinę przed zamknięciem sklepu.

 

 

Zapewniamy klipsy antykradzieżowe, metki i wieszaki. W przypadku biżuterii oferujemy zamykane gablotki.

Tak. Wystarczy wpisać kolejne produkty do formularza dostępnego na naszej stronie w zakładce KONTO. Prosimy o poinformowanie obsługi sklepu o donoszonym towarze.

Tak, chcemy aby każdy klient miał możliwość wygodnych zakupów. Dużo lepiej sprzedają się rzeczy z regałów, które nie są przeładowane :) Liczba wieszaków i półek na poszczególnym stoisku sprzedażowym jest podana w zakładce SPRZEDAJ. Dodatkowo oferujemy możliwość zostawienia kilku przedmiotów w magazynie, które będą dokładane w miarę sprzedaży z danego stoiska. Ta informacja również dostępna jest w zakładce SPRZEDAJ oraz w regulaminie sklepu.

Dodawane przedmioty widoczne są do 24 godzin po ich wprowadzeniu. Wynika to z konstrukcji naszego systemu. Jeśli nie widzisz ich po upływie doby, bardzo prosimy o informację.

Po rozpoczęciu najmu, możliwość sprawdzenia aktualnej sprzedaży jest dostępna w zakładce KONTO. Aktualizujemy stan sprzedaży co najmniej raz dziennie, więc jesteś zawsze na bieżąco

W trakcie trwania Twojej rezerwacji możesz przecenić produkty o -10%, -20% lub -50%. Wystarczy, że poinformujesz obsługę sklepu (przez SMS, telefonicznie, mailowo lub osobiście), a my przykleimy przeceny na Twoje metki! :)

UWAGA! Nie polecamy spieszyć się z przecenami, daj czas klientom poznać Twój regał! :)

Tak, po rozpoczęciu najmu do okresu jego zakończenia istnieje możliwość przedłużenia. Jeśli w terminie wypadającym bezpośrednio po zakończeniu Twojego najmu wszystkie stoiska są zajęte, przedłużenie możliwe jest jedynie w późniejszym okresie. W takim wypadku produkty należy odebrać w dniu zakończenia najmu, a następnie, w dniu rozpoczęcia przedłużenia, ponownie je przynieść do sklepu.

Przedmioty, których nie udało się sprzedać należy odebrać w dniu zakończenia okresu rezerwacji stoiska sprzedażowego najpóźniej godzinę przed zamknięciem sklepu. 

Za każdy rozpoczęty dzień przechowywania Twoich przedmiotów pobieramy opłatę w wysokości 5 zł.

Rezerwując stoisko sprzedażowe w zakładce SPRZEDAJ widoczny jest kalendarz, który pokazuje dostępne terminy rezerwacji.

Po opłaceniu rezerwacji niestety nie ma możliwości zmiany daty. Uprzejmie prosimy o przemyślane wybory terminu najmu.

Nie, nasz system przydziela regały. Pracownicy Lepiej Lepiej nie mają możliwości zmiany przydzielonego regału.

Wypłata środków ze sprzedaży następuje do 14 dni roboczych po zakończeniu okresu rezerwacji. Środki przelewane są na konto bankowe podane przez użytkownika w zakładce KONTO.

Rozliczenie rezerwacji następuje po jej całkowitym zamknięciu, jednak jeśli rezerwacja trwa już ponad 2 miesiące, to przechodzimy na comiesięczny system rozliczeń.

napisz
odpowiemy

napisz.
odpowiemy

KUP

FAQ

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.