KUP

FAQ

KONTAKT

How to Choose the Best On the web Marriage Company

An online relationship agency may be a business that matches single people for the purpose of matrimony. These types of organizations might be based in an actual office or perhaps online, and offer a wide range of web 20 and made use of. In addition to facilitating matrimonial matches, that they also provide coaching and advice for developing https://mail-order-bride.com/mongolian-brides quality associations. In order to select the best over the internet marriage agency, it is necessary to consider several factors, including customer service and safety features.

One of many differences between marriage organizations https://classic.esquire.com/article/1944/8/1/anybody-remember-me-im-the-bride and dating services is that the clientele typically seeks permanent commitment through matrimony. This makes it significantly more hard to scam users of sites. In addition , marriage businesses often check their applicants to ensure that they may be authentic. This kind of can be achieved by reviewing their legal documents or even meeting them physically.

Unlike internet dating apps, relationship agencies focus on getting lifelong associates by limiting physical contact and focusing on building mental and spiritual provides that inspire constant commitment. They had been around for a long time and have a proven track record of achievement.

A large number of people have a problem with locating a quality partner, often learning about that they are being used or that their partner doesn’t want to commit. This can cause a many heartache and stress. Thankfully, you will discover solutions to these types of problems, like Marriage Coordinating that helps people overcome these concerns by providing help and advice and coaching.

When choosing an online marital relationship agency, it is important to search for a website providing you with a variety of features and is easy to navigate. The web site should also have got a large user base and be respected. It is also a good option to check out the reviews of previous users. The best websites will take reliability seriously and provide secure interaction stations. They will limit physical communication until the member is preparing to marry.

Another way to get the best online marriage organization is to ask for referrals from friends and family members. They can also post a question on social websites or Yahoo to see what others have to say regarding the site. Then, they can make a decision based upon the information they have gathered.

Lastly, it is crucial to remember that it can take a long time to find a meet on an web based marriage agency. The reason is , it takes quite some time to build the trust necessary for a relationship. It is very important to be sufferer and keep striving. Yourself your perfect diamond necklace, it will be worth the wait!

International matrimony agencies are increasingly popular as increasing numbers of people are trying to find their true love abroad. These types of agencies supply opportunity to satisfy a woman from a foreign customs and experience a different cultural program. Many of these organizations are generally known as “mail-order bride” services, nevertheless they possess evolved into much more than that. One of the most successful marriage agencies will be able to help their clients about the same process, coming from initial introductions and communicating to achieving their potential wife personally.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top

Modzie dajemy nowe życie, ludziom wolność wyboru i wolność od niepotrzebnych przedmiotów. Kupisz u nasz rzeczy dla dorosłych i dzieci, zarówno vintage, popularnych producentów, jak i marek premium, a sprzedasz to, czego nie używasz. Z korzyścią dla środowiska, portfela i siebie.

ZAPRASZAMY DO SKLEPU STACJONARNEGO

pn – sb: 10:00 – 20:00
al. Korfantego 4, 40-004 Katowice

FAQ

Lepiej Lepiej jest miejscem, w którym możesz zarobić na ubraniach, butach i akcesoriach, których już nie nosisz. Oferujemy sprzedaż rzeczy zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Wystarczy, że zarezerwujesz regał poprzez naszą stronę, wycenisz przedmioty i przyczepisz metki, a my znajdziemy szczęśliwych nabywców na rzeczy, których nie używasz! Z korzyścią dla środowiska, portfela i Ciebie.

W Lepiej Lepiej możesz wystawić ubrania, buty i dodatki zarówno Twoje, jak i Twojego dziecka. Cenę ustalasz samodzielnie, a Lepiej Lepiej pobiera 29% prowizji w przypadku sprzedaży, w której zawarty jest już VAT. Jeśli nie wiesz jaką cenę nadać przedmiotowi, zastanów się za ile sam(a) był(a)byś go skłonny(a) kupić :)

Rzadko kiedy odmawiamy przyjęcia czegoś, ale przedmioty muszą spełniać podstawowe wymogi formalne.
Rzeczy, które zostawiasz na sprzedaż muszą być Twoją wyłączną własnością. Ponadto obsługa sklepu ma prawo odmowy przyjęcia używanej bielizny, przedmiotów, które są w bardzo złym stanie lub takich, które obrażają określone grupy społeczne, etniczne czy wyznaniowe.

Prosta sprawa! Zarejestruj się na naszej stronie, wejdź w zakładkę SPRZEDAJ i wybierz rodzaj przestrzeni, jaka Cię interesuje. Możesz zarezerwować więcej niż 1 regał/miejsce w witrynie na raz :) Określ czas, przez który chcesz wystawiać u nas rzeczy (wielokrotność tygodnia)  i opłać rezerwację.

Aktualny cennik wynajmu przestrzeni sprzedażowej znajdziesz w zakładce SPRZEDAJ.

Ponadto pobieramy prowizję od sprzedaży w wysokości 21%, a od 01.10.2023r. 29%.

Proces rezerwacji odbywa się poprzez stronę internetową, więc możesz zrobić to w dowolnym miejscu :) Nie ma jednak możliwości opłacenia rezerwacji stacjonarnie, płatność należy wykonać online.

W zakładce KONTO wprowadź przedmioty, które chcesz sprzedać klikając DODAJ PRODUKTY. Wystarczy wpisać nazwę oraz cenę (UWAGA: pamiętaj, że w przypadku sprzedaży odliczymy od wskazanej kwoty naszą prowizję) dla każdej rzeczy.

W dniu rozpoczęcia zarezerwowanego przez Ciebie okresu najmu przyjdź z wprowadzonymi wcześniej na stronie towarami do nas nie później niż godzinę przed zamknięciem sklepu, by przyczepić metki i umieścić przedmioty na regale!

Nie :) Proces ma być jak najprostszy, więc wystarczy podać nazwę i cenę.

Nie ma możliwości edycji dodanych przedmiotów, ale możesz dodać tę samą rzecz drugi raz, a tę z błędnymi danymi usuniemy z Twojego konta.

Rzeczy mogą być wystawione na regale najwcześniej w dniu rozpoczęcia najmu. Prosimy o przynoszenie produktów nie później niż godzinę przed zamknięciem sklepu.

 

 

Zapewniamy klipsy antykradzieżowe, metki i wieszaki. W przypadku biżuterii oferujemy zamykane gablotki.

Tak. Wystarczy wpisać kolejne produkty do formularza dostępnego na naszej stronie w zakładce KONTO. Prosimy o poinformowanie obsługi sklepu o donoszonym towarze.

Tak, chcemy aby każdy klient miał możliwość wygodnych zakupów. Dużo lepiej sprzedają się rzeczy z regałów, które nie są przeładowane :) Liczba wieszaków i półek na poszczególnym stoisku sprzedażowym jest podana w zakładce SPRZEDAJ. Dodatkowo oferujemy możliwość zostawienia kilku przedmiotów w magazynie, które będą dokładane w miarę sprzedaży z danego stoiska. Ta informacja również dostępna jest w zakładce SPRZEDAJ oraz w regulaminie sklepu.

Dodawane przedmioty widoczne są do 24 godzin po ich wprowadzeniu. Wynika to z konstrukcji naszego systemu. Jeśli nie widzisz ich po upływie doby, bardzo prosimy o informację.

Po rozpoczęciu najmu, możliwość sprawdzenia aktualnej sprzedaży jest dostępna w zakładce KONTO. Aktualizujemy stan sprzedaży co najmniej raz dziennie, więc jesteś zawsze na bieżąco

W trakcie trwania Twojej rezerwacji możesz przecenić produkty o -10%, -20% lub -50%. Wystarczy, że poinformujesz obsługę sklepu (przez SMS, telefonicznie, mailowo lub osobiście), a my przykleimy przeceny na Twoje metki! :)

UWAGA! Nie polecamy spieszyć się z przecenami, daj czas klientom poznać Twój regał! :)

Tak, po rozpoczęciu najmu do okresu jego zakończenia istnieje możliwość przedłużenia. Jeśli w terminie wypadającym bezpośrednio po zakończeniu Twojego najmu wszystkie stoiska są zajęte, przedłużenie możliwe jest jedynie w późniejszym okresie. W takim wypadku produkty należy odebrać w dniu zakończenia najmu, a następnie, w dniu rozpoczęcia przedłużenia, ponownie je przynieść do sklepu.

Przedmioty, których nie udało się sprzedać należy odebrać w dniu zakończenia okresu rezerwacji stoiska sprzedażowego najpóźniej godzinę przed zamknięciem sklepu. 

Za każdy rozpoczęty dzień przechowywania Twoich przedmiotów pobieramy opłatę w wysokości 5 zł.

Rezerwując stoisko sprzedażowe w zakładce SPRZEDAJ widoczny jest kalendarz, który pokazuje dostępne terminy rezerwacji.

Po opłaceniu rezerwacji niestety nie ma możliwości zmiany daty. Uprzejmie prosimy o przemyślane wybory terminu najmu.

Nie, nasz system przydziela regały. Pracownicy Lepiej Lepiej nie mają możliwości zmiany przydzielonego regału.

Wypłata środków ze sprzedaży następuje do 14 dni roboczych po zakończeniu okresu rezerwacji. Środki przelewane są na konto bankowe podane przez użytkownika w zakładce KONTO.

Rozliczenie rezerwacji następuje po jej całkowitym zamknięciu, jednak jeśli rezerwacja trwa już ponad 2 miesiące, to przechodzimy na comiesięczny system rozliczeń.

napisz
odpowiemy

napisz.
odpowiemy

KUP

FAQ

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.