KUP

FAQ

KONTAKT

Remote connects talent and employers with a new job board

Even for people who are familiar with technology, video interviews can be a bit intimidating if they’re used to being in an office setting. That’s why getting them comfortable with the remote hiring process is essential. You don’t want to risk becoming distracted or having someone walk in during the virtual interviews. If you have kids, send them to a friend’s house or hire a babysitter for a few hours.

Beneath Glaciers, to Study Volcanoes: An Interview with Caver … – ExplorersWeb

Beneath Glaciers, to Study Volcanoes: An Interview with Caver ….

Posted: Tue, 14 Nov 2023 01:46:17 GMT [source]

It’s easy to think of things that will be difficult, but a great candidate will know exactly how they’ll overcome struggles. You two can then discuss what solutions the company or team provides to fix it, or past examples of candidates overcoming that problem. It’s less work-related and provides insight into the things that make them tick.

Anticipate Questions And Be Ready

Consider the structure of your remote interview and select the optimal platform to run a remote interview based on that. This could be finding time to schedule meetings and communicate with others outside of normal work hours. Altering your schedule for the benefit of the team is a great point that could be brought up.

Remote, the HR tech company that allows companies to hire, manage and pay remote workers, is launching a remote job marketplace called Remote Talent. With everything and everyone so connected today thanks to the internet, companies are finding that they are no longer confined to their local pool of talent. Using video call applications like Skype or Google Hangouts, HR managers can interview and screen candidates worldwide. During your remote interview, ask the candidate about their experience with the platforms used by your team. You should also enquire about their views on effective remote communication; as this will highlight how much thought they’ve given to such a relevant subject. Just because an interview is being conducted remotely, it should still maintain the same professionalism as an in-office interview.

Focus and listen actively

Your environment should be anything that doesn’t detract attention from you; a blank wall or a bookshelf gives the right vibes. According to a Pew Internet & American Life Project study, only 19% of Americans have tried video remote interview meaning calls or video chat online or on mobile. People prefer to message or voice-call others than sit awkwardly in front of a screen and talk face-to-face. You might need to reach for something or run because there’s an earthquake.

It’s up to you to decide if you’d want someone with experience or brand new to the opportunity. A candidate without a remote working experience shouldn’t automatically be a no. In your scheduling email, include sample interview questions, a link to interviewers’ LinkedIn profiles, and other materials a candidate may find helpful. See that pets and young children are supervised safely in another room and housemates know not to disturb you during the interview. Also, be sure to switch off your computer’s screen alerts and IM chats during the interview.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top

Modzie dajemy nowe życie, ludziom wolność wyboru i wolność od niepotrzebnych przedmiotów. Kupisz u nasz rzeczy dla dorosłych i dzieci, zarówno vintage, popularnych producentów, jak i marek premium, a sprzedasz to, czego nie używasz. Z korzyścią dla środowiska, portfela i siebie.

ZAPRASZAMY DO SKLEPU STACJONARNEGO

pn – sb: 10:00 – 20:00
al. Korfantego 4, 40-004 Katowice

FAQ

Lepiej Lepiej jest miejscem, w którym możesz zarobić na ubraniach, butach i akcesoriach, których już nie nosisz. Oferujemy sprzedaż rzeczy zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Wystarczy, że zarezerwujesz regał poprzez naszą stronę, wycenisz przedmioty i przyczepisz metki, a my znajdziemy szczęśliwych nabywców na rzeczy, których nie używasz! Z korzyścią dla środowiska, portfela i Ciebie.

W Lepiej Lepiej możesz wystawić ubrania, buty i dodatki zarówno Twoje, jak i Twojego dziecka. Cenę ustalasz samodzielnie, a Lepiej Lepiej pobiera 29% prowizji w przypadku sprzedaży, w której zawarty jest już VAT. Jeśli nie wiesz jaką cenę nadać przedmiotowi, zastanów się za ile sam(a) był(a)byś go skłonny(a) kupić :)

Rzadko kiedy odmawiamy przyjęcia czegoś, ale przedmioty muszą spełniać podstawowe wymogi formalne.
Rzeczy, które zostawiasz na sprzedaż muszą być Twoją wyłączną własnością. Ponadto obsługa sklepu ma prawo odmowy przyjęcia używanej bielizny, przedmiotów, które są w bardzo złym stanie lub takich, które obrażają określone grupy społeczne, etniczne czy wyznaniowe.

Prosta sprawa! Zarejestruj się na naszej stronie, wejdź w zakładkę SPRZEDAJ i wybierz rodzaj przestrzeni, jaka Cię interesuje. Możesz zarezerwować więcej niż 1 regał/miejsce w witrynie na raz :) Określ czas, przez który chcesz wystawiać u nas rzeczy (wielokrotność tygodnia)  i opłać rezerwację.

Aktualny cennik wynajmu przestrzeni sprzedażowej znajdziesz w zakładce SPRZEDAJ.

Ponadto pobieramy prowizję od sprzedaży w wysokości 21%, a od 01.10.2023r. 29%.

Proces rezerwacji odbywa się poprzez stronę internetową, więc możesz zrobić to w dowolnym miejscu :) Nie ma jednak możliwości opłacenia rezerwacji stacjonarnie, płatność należy wykonać online.

W zakładce KONTO wprowadź przedmioty, które chcesz sprzedać klikając DODAJ PRODUKTY. Wystarczy wpisać nazwę oraz cenę (UWAGA: pamiętaj, że w przypadku sprzedaży odliczymy od wskazanej kwoty naszą prowizję) dla każdej rzeczy.

W dniu rozpoczęcia zarezerwowanego przez Ciebie okresu najmu przyjdź z wprowadzonymi wcześniej na stronie towarami do nas nie później niż godzinę przed zamknięciem sklepu, by przyczepić metki i umieścić przedmioty na regale!

Nie :) Proces ma być jak najprostszy, więc wystarczy podać nazwę i cenę.

Nie ma możliwości edycji dodanych przedmiotów, ale możesz dodać tę samą rzecz drugi raz, a tę z błędnymi danymi usuniemy z Twojego konta.

Rzeczy mogą być wystawione na regale najwcześniej w dniu rozpoczęcia najmu. Prosimy o przynoszenie produktów nie później niż godzinę przed zamknięciem sklepu.

 

 

Zapewniamy klipsy antykradzieżowe, metki i wieszaki. W przypadku biżuterii oferujemy zamykane gablotki.

Tak. Wystarczy wpisać kolejne produkty do formularza dostępnego na naszej stronie w zakładce KONTO. Prosimy o poinformowanie obsługi sklepu o donoszonym towarze.

Tak, chcemy aby każdy klient miał możliwość wygodnych zakupów. Dużo lepiej sprzedają się rzeczy z regałów, które nie są przeładowane :) Liczba wieszaków i półek na poszczególnym stoisku sprzedażowym jest podana w zakładce SPRZEDAJ. Dodatkowo oferujemy możliwość zostawienia kilku przedmiotów w magazynie, które będą dokładane w miarę sprzedaży z danego stoiska. Ta informacja również dostępna jest w zakładce SPRZEDAJ oraz w regulaminie sklepu.

Dodawane przedmioty widoczne są do 24 godzin po ich wprowadzeniu. Wynika to z konstrukcji naszego systemu. Jeśli nie widzisz ich po upływie doby, bardzo prosimy o informację.

Po rozpoczęciu najmu, możliwość sprawdzenia aktualnej sprzedaży jest dostępna w zakładce KONTO. Aktualizujemy stan sprzedaży co najmniej raz dziennie, więc jesteś zawsze na bieżąco

W trakcie trwania Twojej rezerwacji możesz przecenić produkty o -10%, -20% lub -50%. Wystarczy, że poinformujesz obsługę sklepu (przez SMS, telefonicznie, mailowo lub osobiście), a my przykleimy przeceny na Twoje metki! :)

UWAGA! Nie polecamy spieszyć się z przecenami, daj czas klientom poznać Twój regał! :)

Tak, po rozpoczęciu najmu do okresu jego zakończenia istnieje możliwość przedłużenia. Jeśli w terminie wypadającym bezpośrednio po zakończeniu Twojego najmu wszystkie stoiska są zajęte, przedłużenie możliwe jest jedynie w późniejszym okresie. W takim wypadku produkty należy odebrać w dniu zakończenia najmu, a następnie, w dniu rozpoczęcia przedłużenia, ponownie je przynieść do sklepu.

Przedmioty, których nie udało się sprzedać należy odebrać w dniu zakończenia okresu rezerwacji stoiska sprzedażowego najpóźniej godzinę przed zamknięciem sklepu. 

Za każdy rozpoczęty dzień przechowywania Twoich przedmiotów pobieramy opłatę w wysokości 5 zł.

Rezerwując stoisko sprzedażowe w zakładce SPRZEDAJ widoczny jest kalendarz, który pokazuje dostępne terminy rezerwacji.

Po opłaceniu rezerwacji niestety nie ma możliwości zmiany daty. Uprzejmie prosimy o przemyślane wybory terminu najmu.

Nie, nasz system przydziela regały. Pracownicy Lepiej Lepiej nie mają możliwości zmiany przydzielonego regału.

Wypłata środków ze sprzedaży następuje do 14 dni roboczych po zakończeniu okresu rezerwacji. Środki przelewane są na konto bankowe podane przez użytkownika w zakładce KONTO.

Rozliczenie rezerwacji następuje po jej całkowitym zamknięciu, jednak jeśli rezerwacja trwa już ponad 2 miesiące, to przechodzimy na comiesięczny system rozliczeń.

napisz
odpowiemy

napisz.
odpowiemy

KUP

FAQ

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.